Min bäste väns bröllop

IS COMMING UP!!!

I helgen går sommarens sista bröllop för vår del av stapeln!!! Vi längtar som sjutton!!
Min bästa vän gifter sig men SIN Fredrik!
Hoppas nu vädret håller i sig!!! Men det komemr bli ett sånt fint bröllop!
Jag återkommer efter helgen med uppdatering!
I skrivande ögonblick ha rjag skor att ta på mig men sen är det stopp!!
Jag har hyfsad panik om man så säger!!

Världens bästa faster med bästa kusinerna Moa & Ida kommer ner och sover över hos tjejerna!!
Gissa om Elvira & Olivia längtar!!!

Nu tror jag bestämt att mina små söta barn har vaknat på övervåningen!!!
Jag som skulle titta in en sväng hos herr Kamprad!!! Han har ju fixat lite smått och gott till unga små fröknarna Östman som jag gäääärna vill inhandla så fort som möjligt!! INTE en chans att jag sitter och knåpar ihop det när jag kan köpa det för noll och knappt några kronor alls!!!!

Hej hopp...
Lilla frun

Kommentarer :

#1: Cia40:)

Hej Marie-Louise!:)



Sitter här och tittar på dina underbara bröllopsbilder....SÅ FINA, du/ni är:)



Hör nästan bröllopsklockor som ringa, när jag tittar:):)

Du är ju så vacker i din underbara klänning!!!:)



TACK för din snälla kommentar hos mig,jag blir så glad!!!!



KRAMAR Cia:)

skriven

Kommentera inlägget här :