Bord duka dig...





Det är inte lätt att välja nu.. Jag funderar över hur vi ska duka på dagen D. Tiden går i rasande fart och snart är dagen här.. Jag vill inte har nåt att göra på slutet utom det mest nödvändiga som inte går att göra innan så nu är det dukningen som är på tapeten.. Finns ju så mycket att göra.. Tur att porslinet är vitt,, Så vill jag ha det..
Men frågan börjar med om jag vill ha runda / fyrkantiga eller långbord! Helst runda men jag tänker inte tillverka borden så det blir nog knappast några runda.. :)

Blommor? Ljus? Ljustakar? Tror jag vet hur ljusfrågan ska lösas.. Ska bara ringa ett samtal så kanske det är löst..
Dukar ska inhandlas, gardiner ska inhandlas.. Det börjar bli mycket nu...

Min älskling och jag ska ta en dag då vi ska ut och handla lite ditt och datt.. Längtar!!!!

Nu ska jag sova..  Imorgon smäller det.. Korten har blivit postade.. :)


Natti natti.

Kommentera inlägget här :