Har någon sett min karaktär????

För se jag hittar den ingenstans!!! Och i mitt hem finns den inte , än mindre i mitt huvud!!!! Tanken på att göra en massa bra saker finns hela tiden men varlfr är det då så förbaskat svårt att göra dom???!!!!

Detär väl BARA att äta rätt, träna och allt det som man har på sin lista!!
Men icke,, Här händer inget, noll, nada, ingeting........

Men imorgon är det måndag!!! och alla vet väl vad som händer en måndag?!!!.. Ja just det!!
Det är ju på måndagar allt börjar om.. :)

Så då kan jag ju äta min hemlagade pizza ikväll då och sen må bra för imorgon är det.. MÅNDAG!!

Väl mött...

Nu ska jag se om jag ska knappa hem lite kläder från H&M..:)

kram

Kommentarer :

#1: SAKER MAN SER

TACK för dina fina kommentar! Vad glad jag vart :-) Kraaam Sofie (decoratemebaby.blogg.se)

skriven

Kommentera inlägget här :