my first cupcake


Ingen har völ undgått att märka hur dessa underbara cupcakes bara har skjutit i höjden av popularitet?!!
Det finns sååå många duktiga aktörer men än har jag inte sett nån här hemma,, Har du?

Jag har därför gett mej den på att jag ska klara att fixa dessa själv.. Sen vad det blir av det får vi se..

Det ni nu får se är mina alldeles första cupcakes med chokladsmörkräm. Jag bakade cupcakes när fredde fyllde år men då blev frostingen inte bra då jag hade för lite florsocker.. hihi

Håll till godo...



Hur dom smakade??

ja det får ni veta senare.. Dessa ska med till smakpanelen i bijöööööörna.. hihi

Det är grundrecept cupcakes men jag har stoppat i bitar av vitchoklad och sen är det chokladsmörkräm på ...
Hjärtan och rosor av marsipan men det var ingen hit så nu ska här beställas riktiga grejer.. Hade ju som inte tid med det till detta..

Det här var hur skoj som helst!!!!!!!! 

Kram på er!!!

Nu ska jag försöka få Olivia att sova och sen fixa till mej..

Björna here we come!!! Mys oc h melodifestival!!!

kram

Kommentera inlägget här :