Sommaren då allting hände!!!


Ja det är precis som det låter!! Vi har huuuuuuuuur mycket som helst att göra i sommar.. Men det är bara roliga saker!!! Dock finns det ett och annat litet svart hål som man kan tycka vad man vill om men...

Jag försöker nu att få klart hemma inför besöket från min syster!!! Längtar sååå!!!

Sen så jagar jag vissa saker till min klänning.. Det verkar kört,, hahahaha

Sen har jag massor med saker jag ska fixa inför bröllopet,, Massor med pappersgöra..
Men jag ska hinna med det på nåt vis,, Så är det bara!!! Nu läggs den högre växeln in och jag ska ta hjälp av min underbar syster. Men hon ska inte bara behöva jobba när hon är här.. Hon är här för att få bli ompysslad så det ska jag se till att hon blir..

Nu har jag lust att bara sova men hostan gör sig påmind och allt annat..

Jag vill bara passa på att påminna er alla om att ni har underbara vänner!!!!!!!!! Tänk på det!!!! Ta hand om varandra!!!

natti nattti

Kommentera inlägget här :