En dag i sjukstugan

Ja nu är det sista dagen i sjukstugan,, Jag pallar inte mera men nu ska jag på skolan imorgon!!!
Jag sitter hemma och läsr både löneadministration och sen mitt senaste projekt

BRÖLLOPSKADEMINS KURSPÄRM!!!!!
Oj vad kul det vara att upptäcka att det verkligen kändes bra att gå den! Att det kändes seriöst och spännande och inspirerande!! Nu gäller det att lägga upp planen hur jag ska ta detta vidare..
Vi var ett härligt gäng som kursade. Blir intensivt och man hinner liksom inte med att ses mer än på kursen men det kändes bra och några ses ju igen i kurs nr2.

Nu gäller det att sätta ihop detta så jag blir auktoriserad.. :)

Annars så fortsätter hösten sitt stilla mak... Kallt har det blivit och mörkt.. Man påminns om att barnen ska ha det och det och det och inte har man en aning om det man käpt är bra för säsongen.
I år satsar vi på en Didrikson overall till barnen.. Fleece overall och ullfrotten är på plats. Skor ska inhandlas och handskar och ev en vintermössa.. Får se om fjolårets passar eller ej.


Didriksons Whistler coverall

Nu ska jag jobba lite och sen kanske jag hinner få in ett lite roligare inlägga senare..

kram på er!!!!

Kommentera inlägget här :