Vill ha..

Ut med det gamla och in med det nya..
Jag är grymt less på mycket i vårt hem just nu. Vi har bott här nu i snart 4 år och har exempelvis samma tapet i vardagsrummet och hallen uppe fortfarande..( jo jag vet,, några tänker säkert,, OCH!!! ??? e hon dum?? Vaddå länge?? men sån e jag ... )LIkaså i matrummet men den får liksom hänga för den älskar jag så den åker inte ut i första taget. F tycker dock att det räcker med att vi bytte ut golvet i hallen typ 2 gågner på en månad och samma med tapeten typ.. hahaha.. men hallåå!!!! ;)
men nu nästan 4 år senare.. man måste ju komma vidare i livet,, ;) Eller????

Iallafall så är jag nu grymt sugen på att byta ut mycet i detta hus...
Men besticken tex har jag vart sugen på att byta länge.. Nu är det absolut inget fel på de vi har och de funkar och att byta är bara vansinne... Men man kan ju få drömma,, och iofs kan man sälja dem man har så,, ;)

Men dessa är lite av vad jag kan tänka mej ska flytta in hos oss.. :)


bilder: IKEA
Serien heter Charmig och visst är de snygga?!!
Kostar runt 270sek.
Vill ha!

Ett andra hands val är

Bild: IKEA
Lärd kostar 249sek. Dom funkar..

MÄÄÄN!!! Nu till vinnaren!!!!!!!!
Jag sa ju att man får drömma.. :)
Och den som känner att du vill köpa dessa till mej är mycket välkommen!!! SÄg bara till så klickar jag hem dessa!!!

Jag pratar om CPB 2091..

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGA!!!!!




Bilder: royaldesign.se

Jag pratar alltså om Carl Philip Bernadotte egen designade bestickserie.

Vill ni köpa 8 skedar, 8 gafflar och 8 knivar så går dom lös på ca 36000kr...... !!!!!!!
Smakar det så kostar det .. eller???

Vad tycker ni???

Jag kan inte hjälpa att jag gillar dom skarp men till det priset??? Snacka om att jag kommer få äta med dom i resten av mitt liv och mina barn och deras barn!! Jo jag tackar jag, :)

Det får nog bli så att vi äter med de vi har och nöjer mig med att fönstershoppa dessa skönheter.

däremot behöver vi nya tallrikar.. eftersom några har gått sönder.. Vore skoj om man kan duka med samma porslin till alla gäster. :)

Men det inlägget sparar jag på tills jag hittat vad jag vill ha.. Eller jag menar VI vill ha,, ;)

Håll till godo med dessa söta koppar som nog kommer flytt in snart.. :)


BIlder: IKEA
49sek för 4 st.. det är mera i min prisklass,, :)

Vad tycker ni??

Kommentera inlägget här :