B-day is coming up..

Jo det sägs att jag fyller år snart. I detta år så kommer jag vara påresande fot dagen jag fyller år. När man blir äldre så blir ju inte födelsedagen i samma fokus som den är när man är mindre men inte tycker jag att det är mindre skoj för det. Men jag uppskattar att man får träffa sin familj mera nu. Men visst älskar jag att få presenster.. VEM gör inte det????????????
så i år ska vi fira min dag med att flyga och sen fika med en god tårtbit för att sen avsluta dagen med en mgod middag och grönan, :) Jag är nöjd. :) På onsdagen så tar jag hem de som vill äta tårta hos oss. :)
Så nu är det nog lika bra att masas sig iväg och baka. :) Men baka är skoj! Det får bli ikväll.. Nu ska jag njuta av att det är tyst i huset och bara surfa runt på mina favvobloggar och sidor..

Sen så är det ju ett annat födelsedagsbarn på G oxå.. Men där fylls det jämt så den presenten ska letas oxå.. hihi

kram på er alla.. !!

Kommentarer :

#1: Cathrin

Hej fina du, jag har oxå köpt sådana stövlar. Snacka om att vi har varit ute i god tid innan vintern. Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :