onepiece .. mys på 70 talet går igen




Vad jag förstår så var det poppis med en onepiece på 70 talet.. vad den hette på den tiden ahr jag ingen aning om men jag vill ha en själv.. :) Jag verkligen tycker dom ser såå mysiga ut och vissa riktigt snygga. Har vart på semester nu en vecka och sett folk gå omkring med dessa. :)
Jag funderar nu på att sy en egen. Så svårt kan det ju inte vara. Jag har ju sytt tidigare och har hittat ett mönster på stoff och stil och tyg för itne så dyr penging. En onepiece kostar ju från 1100sek och det är lite dyrt tycker jag, Funderar tom att sy en till tjejerna oxå.. Kanske detta är 2000 talets camping overall??? :) Men jag tror verklgien dom är kanonsköna att gå omkring med... FÅr se om jag får tiden till att sy en .. Och med den beslutsångest jag fötts med så lär det ju ta åratal inna jag ens bestämt mej för vilken färg jag vill ha.. Kanske ska jag ta och köpa en billig billig fleece filt och sy en looka alike för att se hur det blir.. får se,, :)
jag bjuder på lite bilder på dessa skönheter.. :) Vad tycker du om dessa???





bilder från onepiece.com

Jag gillar den svartrandiga och den grå men oxå den rosa helfärgade...

Syr jag en lovar jag att lägga upp en bild..

Kram på er

Kommentarer :

#1: sara

hur hittar du dom där nu när dom har gjort om hemsidan? :O

skriven

Kommentera inlägget här :