Man ska ha husvagn..

ELLER???

Ja vi funderar ( läs; jag) på att skaffa oss en husvagn. Är inte helt såld på ideen än men känner att det kan vara grejen nu när man har småbarn och vill besöka olika ställen på sommaren med barnen. Att hyra stuga kostar vääldigt mycket och ska man vara borta en vecka eller så går dom snabbt åt i bara stughyra. Betydligt billigare blir det med vagnshyra. Klart att vagnen kostar ju en del men ....
Problemet i mitt fall är väl att jag inte riktigt gillar alla camping"resorts"... Långt ifrån alla är fräscha och mysiga .. Men  ändå

Husvagn is da shit!! Eller????

Kollar runt för fullt på blocket efter den där som skulle passa oss.. Vill heller inte lägga en förmögenhet på en vagn.
Det är ju inte så att husvagnar har "high fashion interior".. hihi.. Inte på en gammal begagnad sak i vår prisklass..
Men med lite färg och ny klädsel så kan man få det att se riktigt bra ut. :)
Men nya fräscha kosta- väldigt- mycket - pengar vagnar dom kan man få high fashion trendiga..
Nu har vi inte dom slantarna så vilken tur vi inte behöver oroa oss för det ;)

Den här känner jag talar till mig.. :)



Eller detta passar ju iofs oxå





Jag är inte på nåt sätt grinig... :)


Vi har hyrt en vagn en vecka i sommar och ska prova på.. Personligen skulle jag helst ha sett att vi har en egen vagn innan dess. Tanken på att vi ska sova och bo i en vagn som flera andra sovit i och campat innan oss gör mej inte speciellt upphetsad om man säger så.. DÅ känns det bättre med en egen vagn som man kan ha fixat till och så innan man ger sig iväg.

Vi får se hur det går.. Jag måste ju först övertala Herr Ö om att det är en bra affär och ide.. Är inte riktigt där än.. :)

Nä nu ska jag ta tag i torsdagens bestyr.. städa inför helgen så det är fint.. :)

Sköt om er!!!

kram

Kommentera inlägget här :