Hinner jag ha en ledig dag idag????

Idag har jag en ledig dag! Vilket kommer bestå av en dusch och plock hemma, Sen iväg till min mormor och hälsa på. Där kommer jag förmodligen få höra att jag åkt till henne och hälsat på utan barnen så jag kanske ska åka med barnen iallafall. :)
Den består oxå i att fixa lite med akassan och boka lite möten ,, så allt faller på plats.

Dåligt samvete för att jag har jobbat mycket och inte träffat mina barn så mycket.. Ännu mera dåligt samvete då barnen just nu är på dagis. Jo vi säger frotfarande dagis fast det heter förskola... Jag vet det är nervärderande och allt det men jag ser det inte så,, Jag anser att det är lika bra iallafall.. Men av respekt ska jag försöka lära mej att säga förskola mera.. :)

Jo middag ska planeras och barn ska hämtas.. JAg ska iväg och handla lite grejs inför en lite happening som jag planerar framöver.. :)

Jag har en tvätt som skriker till mej att den ska strykas...




Försöka hinna med att åka ut till en vän,, Ja tiden rinner iväg och kommer jag hinna?? knappast så vad är det egentligen för vits att ens försöka då jag redan på förhand vet att jag inte hinner,, Nä jag slår på tv:n och sätter på mej lurar så hör jag iallafall inte hur tvätten skriker åt mig,, ;)

puss på er!!

Kommentera inlägget här :