Lysande

Ljussättningen är viktig i ett rum. Jag är väääldigt dålig på ljuspunkter i hemmet. Jag ska försöka bli bättre på det.
Har hittat en hel del sköningar men smakar det så kostar det oxå många gånger.
Varför är det nästan alltid så att man fastnar för det dyraste??? hahahahaha
Finns det inbyggt? Det är ju helt värdelöst eftersom jag ju inte tycker mej ha råd och inte heller känner jag att jag tycker det skulle vara värt att lägga dom pengar som vissa av dessa lampor kostar. Sen är jag nog förombytlig oxå..
Samtidigt så om man köper en snygg men tidlös lampa så står den ju sig och då känns ju priset värt det..

Här är några snyggingar som jag gillar!


Foto bordlampa 3490sek  // Foto vägglampa 3499sek



Fling Adventsstjärna 990sek



Jeeces hattlampa 2195sek // wooster hattlampa 2495sek


Bumling 4090sek // cord lamp mini 1595sek // E 27 lampa 549sek // Three lampa 3290sek

'

Ogle lampa 3590sek // Glasgow bordslampa 1950sek // Studio taklampa 2495sek


Last golvlampa 9590sek // Unfold lampa silikon  995sek

Och sist en riktig skööning!!!! :)



Moo vägglampa
För "ynka" 11290sek är den din!!

Jag tycker den är såå läcker men skulle aldrig ge det priset!
Men det är klart.. Skulle jag ju i veckan vinna dessa 132miljoner så vette katten om jag inte skulle ta och fundera på den iallafall.. ;)

Tur det finns lite budget alternativ

Rusta levererar och överraskar tycker jag.



Milano 199kr / paris 79kr / Tokyo 299kr / New york 249sek / London 299kr

Funderar faktiskt på new york och london. Snygg lampa till ett bra pris.



Kommentera inlägget här :