Favoriter från hm.com

Tänkte visa lite snyggt som jag hittat på hm.com.
Tycker dom har kommit igång men lite mera snyggt på senare tid.
Nu pratar jag om hemmet.
Idag jobabr jag 15-21 så jag bjuder på ett litet inlägg innan jag ska slänga mej i duschen och iväg för att möta nya härliga kunder och kollegor oxå .:)

Lite av vad jag skulle kunna tänka mej klicka hem .. :)




Är denna kudde inte helt underbar!!!! Jag älskar den !!



Och denna lilla sötnos..


Denna hann jag inte med,,, :( slutsåld på nätet... Buhuuu





Bilder : hm.com

Det var allt för denna gången..  Hoppas ni oxå hittade nåt ni gillade.. :)

Nu ska jag hoppa i mina svarta brallor och röda skjorta.. Det blir ingen säljhatt men nära på..
Nu gäller det att le i verkliga livet ióch itne bara genom telefonen.. ;)
RMI  mina vänner.. RMI.. :)

Sköt om er!!

Take care  -- for someone do  :)

Kommentera inlägget här :