sommar...

Idag känns ju sommaren långt borta. Jag har jobbat på förskolan idag och det är ju mindre skoj att jobba ute när det regnar.. Det är ju helt klart! Tur att alla barnen är sååå otroligt söta.. :)
Men jag kan ändå inte låta bli att längta till sommaren, Jag sitter varje dag och kikar efter husvagnar vi inte har råd med detta år,, ;) Vi har så många andra saker som ska läggas pengar på denna sommar att vi inte tycker att vi behöver köpa en vagn i år men nästa år då blir det nog en vagn, :) Men vem vet,, dyker rätt vagn till rätt pris upp så kanske..
Iallafall kan jag ju inte låta bli att surfa lite efter lite sommargrejer .. allt emellan himmel och jord.. Nu var jag inne på ikeas hemsida och kollade in sommargrejer.. Hittade en hel del som jag gärna vill ha hem .. :)

Vad sägs om dessa härliga saker till underbart härliga färger.!! :) Kanske de får plats i den kommande lekstugan till barnen, :)




fåtöljer i olika färger 499sek/st


Värmdö gungstol i röd eller svart 995sek/st

Sommarlov

muggar i olika färger 9 sek / 4 st


Serveringsskålar 3 st / 49 kr


Skålar 15sek/4 st


tallrikar 19sek/4 st

fast dessa skålar och tallrikar och muggar skulle ju passa finfint i min husvagn , som jag inte har än.. :) Men tänk ifall rätt tillfälle dyker upp och jag står där utan tallrikar och etc.. "!!!!!!!!!



solljus.. 149kr
Skulle bli fin utanför en ev lekstuga, :)



Detta bord ser helt underbart ut.. Kanske det får gå direkt till lekstugan eller till lekrummet, :) 129kr kostar det. :)

Bilder: www.ikea.se

Ja drömma sig bort kan man alltid!!!

I helgen har jag tapetserat inne på tjejernas lekrum. NU ska det bli klart. Kanske jag hinner imorgon att tapetsera lite mera på kvällen ,, vi får se.. Men det blir såå fint tycker jag då. ;)
Lite fix till deras hus ska ju till så det blir tipptopp.. Jag vill oxå ta bort deras spis och få till lite förvaring men jag tror INTE att tjejerna skulle gå med på det bytet,, Så det får vara ett tag till.. ska komma på nån annan lösning.
Herr F säger att jag har så mycket på gång samtidigt att han blir typ helt snurrig,, hahahahaha Inte lätt att bo med mig inte.. på nåt vis.. :)

Jag ska visa bild om nån dag då jag har fått bilderna i datorn, :)

Nu är det sängläge som gäller,, Trött i ögon och huvud efter en heldag med småfolket. :)

Kram på er!!!

Kommentera inlägget här :