Man ska ha husvagn!!

Och vi har slagit till!!!!! På fredag får vi hämta vår lilla vagn. :) Det känns fantastiskt skojjigt och väääääääääääääääldigt vuxet. Liksom vixen poängen bara haglar in!!!
 
Jag hade just skrivit ett långt och fint inlägg men slant lite på tangenterna och allt är borta så jag går direkt in på lite bildbombning. :)
 
Eftersom tiden inte räcker till som jag vill så begränsar jag mej till lite shopping i form av husvagnsporslin dvs mekamin.. :) Jag har planer på vagnen men får hejda mej,
 
Jag är ju såld på RICE så det fick bli några tallrikar hemklickade fårn underbara Broarne, :)
Sen blir det IKEA för hela slanten-. Vad annat kan man göra då deras priser är outstanding!!!
TURKOST är sommarens färg.. :) Jag har som sagt klickat hem lite rice och sen har jag handlat lite på Willys och kommer handla på Ikea.. Sen får vi se.. :) man kan ju ta vissa saker hemifrpn oxå,, såklart men det är ju bara så skoj att få handla lite oxå.. :)
 
Så här kommer lite smakprov på vad som kan hamna i vagnen.
 
Först en liten titt på hur vagnen på ett ugnefär ser ut, Färger på dynor är inte lika men annars så ser det lika ut.
Har lånat bilder från nätet!
 
       
 
Så ser det ut innuti vår vagn.  Dessa bilder är lånade från nätet!
 
Nu till lite av vad som kan komma at flytta in i denna lilla vagn :)
 
  Dessa har ju redan fått en plats i vagnen.
Bilder från www.broarne.se
 
 
Vi måste ju ha nåt att äta med. :)  Ikea 12 delar för 49sek.
 
 
 
Ja av detta så är det ju det turkosa som kommer få flytta in. Det är väldigt bra rpiser på detta så det tycker jag är superbra!!! Slipper man lägga ut en förmögenhet på det. Så känner man för att byta ut det så har man inte lagt ut hur mycket som helst på det heller.
 
Men först så ska trappen hemma fixas.. Vi har målat och donat i helgen och rensat i gillestugan.. Känns riktigt bra att vi är igång.
 
Sen har jag jobbat på förskolan i veckan!! Såå sjukt roligt!!!!!!!! Och efter 1 dag så får jag höra hur bra jag är. :) Jag jag passar på att skryta lite men det är inte ofta jag hört det på slutet när jag jobbat ..
Så att får höra att man får en eloge för att man jobbar bra och att man är en klippa det värmer gott i hjärtat!! :)
 
Nä nu ska jag hänga tvätt!!!!!.. det är i dessa situationer som nu jag funderar över VARFÖR jag itne gjorde det på en gång fredrik sa till eftersom nu är det kolsvart ute och jag är sjuuuuuuuuuuukt mörkrädd.. Bäst att smida medan fredde är nere.. :)
 
Kram på er!!

Kommentera inlägget här :