Sakta men säkert

går hon ner för räkning denna bassiluskan... Men än är hon inte borta men jag har betydligt gladare barn det är då säkert. Idag är vi hemma igen och att försöka plugga med två barn varav ett är friskt och ett är betydligt friskare än förra veckan är det en utmaning som heter DUGA!!! SÅ nu passar jag på att skriva lite medans de ritar i en målarbok men av energin att döma så lever jag på sekunder.. Det är nu mammans kreativitet ställs på prov... För att mota Olle i grind som det så fint heter. Så vi kommer roa oss en stund med att handla mat.. OCH där just i detta nuet sprang båda upp till sina rum och lekrum.. Överskottsenergin från förra veckan gör sig påmind vill jag lova och däremellan snor och hosta som visar sig och lite vila.. Eftersom öronen oxå verkar börja funka igen så ser det ljust ut.. dvs ingen lyssnar längre.. hahahahaha om en stund så kan det hända vi får ett bord till lekrummet oxå så då tänker jag att det går bort lite tid däruppe till att pyssla för de små och jag får lite mer pluggtid..
Nä nu är det dags att fixa lite .. kram

Kommentera inlägget här :