så mycket har hänt

jamen det började med att jag fick ett mail om en hemsida jag haft men som jag glömt bort.. gamla drömmar jag hade om att bli bröllopskordinator och ha en hemsida.. jag började med en hemsida men som jag tyckte inte var superbra men som fick hänga med.. när jag sen insåg att jag inte skulle ha möjlighet att fullfölja pga av olika hinder som då fanns så ville jag ha hemsidan för att inspirera.. men mycket har hänt sen dess och hemsidan föll i glömska.. jag kommer inte ta upp den sidan igen. just nu har jag inte orken till det. Men det gjorde att jag ju kom på att jag har en blogg liggandes oxå.. vet inte om jag hinner med den heller.. just nu är det lite mycket i mitt liv. men jag sorterar och gör det jag vill för det mesta... jag har pluggat och avslutat det..jobbar för fullt men att säga att jobbet gått felfritt eller varit enkelt är långt ifrån sanningen.. jag ifrågasätter min kompetens,, men även allt runtomkring.. vad är viktigt i livet? vad är viktigt i livet för dig? ja inte blev jag klokare av mitt inlägg men nästa gång kanske jag har mer koll på vad jag ska skriva och hur jag ska formulera det.

Kommentera inlägget här :