tystanaden är total...



Det var längesen mina barn sov så länge som dom gjort nu.. Vi har haft besök av min söta vän C och hennes två små söta tjejer.. Elvira och Olivia är helt upp i gasen i att det komemr barn och hälsar på.. Tyvärr så har ju de flesta av mina vänner inte barn i deras ålder elelr så bor dom inte i samma stad.. Men indag har dom lekt iallafall.. Det tog på krafterna så nu har bägge tjejerna sovit i snart 2 timmar,, Måste nog väcka dom snart så dom inte blir vaken till långt in på natten,, :)

Take care!

Kommentarer :

#1: jenny

Hej och tack för kommentaren inne hos mig:-) Så du har tvillingtjejer?, vad roligt. Kan tänka mig att det är full rulle:-)

Mina är beräknade till den 13 oktober men de kommer nog lite tidigare skulle jag tro.

Så dina kom 6 veckor för tidigt? Hur mycket vägde de då? och behövde ni vara länge på sjukhuset?



Alltid bra att få fråga någon som varit med om det tidigare:-)

Kram

skriven
#2: marie-louise

Hej!



Mina tjejer var väl inte såå små ändå men dom vägde ca 2200 & 2300 när dom föddes,, Sen gick dom ner till 2000-2100.. Dom hade strl 44 när dom föddes,, Såå små var dom,, och söta,, vi bodde på sjukhuset i en månad,, tjejerna orkade inte äta själva så vi fick sonda dom,,.



måste gå för dom har vaknat nu men jag återkommer,, :)



kram

skriven

Kommentera inlägget här :