Fortfarande sjukstuga...

Barnen är fortfarande sjuka!!:( Men Elvira håller på att bli frisk,, Olivia har feber ännu men inte så hostig,, SNoret rinner ju ut genom näsan nu iallafall vilket är himla skönt. Jag ser ljuset!!
Det är bara en sån J&%/¤/(¤" la otur att vi bestämde att lilla Juna skulle komma upp denna vecka,, Skulle ju bli mysigt och så denna vecka med att ha henne och mamma madde hemma hos oss!!!!!!!!!!!!! Men kanske kan dom komma upp en vecka fram över oxå.. Hoppas på det..

Annars så försöker jag planera bröllop.. eller Vi såklart,, Men det går inte bra.. TIden är emot oss.. Och nu med allt som vart så känns det panikartat!! Men det ska gå.. Bara jag kunde hitta en klänning oxå och fredrik kläder..

Nä nu ska jag ta hand om mina små.. Blir mer uppdatering vid tillfälle eller så kör vi bara på.. :)

Kram på er

Kommentera inlägget här :