Man ska ha husvagn

Har nyss kommit hem från en veckas husvagnssemester med bästa Helen och familj. Vi har haft trevlig med surr och skratt och bad och mys och kvalitetstid med familjen! Och bråk såklart.. hahahaha
Tjejerna bara älskade det!!! Elvira ville INTE åka hem. Vi hyrde en vagn eftersom vi inte har en egen och det blev kanonbra! Varken Fredrik eller jag är nån husvagnsfreak men sannerligen gav det inte mersmak..??? Vi har ju pratat om det tidigare men tanken på att åka bil och bil och bil är inte så skoj och visst fick vi det bekräftat.. Och Elvira gillar inte att åka bil. Efter 2 timmar så vill Elvira inte åka mera. Men ändå.. Vi ska ta oss en riktig funderare nu och se om vi vill köpa en egen .. För visst hade vi det mysigt och trevligt. Och flera av våra vänner har antingen vagn eller husbil. Så det skulle vara skoj att sammastråla för lite umgänge nån gång. Tycker mej se fler och fler unga (för tilld en skaran ser jag mig själv fortfarande) köpa husvagn nuförtiden.. En trend måhända????
Bilder skulle jag gänra lägga upp men eftersom vi glömt vår kamera hemma så fick Moa knäppa kort så vi får se om vi får över några kort.. :)
Nu väntar en semester vecka kvar sen börja allvaret igen. Barnen tillbaka på förskolan och vi på jobbet. SJälv vet jag iofs inte hur länge jag får jobba men en vecka finns iallafall uppskrivet. :)

Men nu ska jag börja cykla till jobbet igen!!! Jag gjorde ett bra jobb innan semestern med att äta rätt och jösses vad jag mådde bra.. Sen kom campingveckan och jag slarvade och vips på en gång får jag ont i magen och mår skit!!!!!
Varför kan ajg inte lära mej,, Men nu måste jag det för jag vill måå bra!!!

Nu ska jag kika runt lite på mina favvobloggar.. sen städa..

må gtt och lev väl..

kram

Kommentarer :

#1: Helen Andersson

Hej! vad fint du skrivit :) Tusen tack själv, måste bli ett stående semesterställe det där /Kram

skriven

Kommentera inlägget här :