Stavningsprogram & Tjejhelg

Jag skulle ju behöva stavningsprogram till min blogg.. Så blir det när man skriver i all hast och sen slarvläser det. Skämmes på mig,, hahaha
Jag ska bättra mej!!!!

Idag är det en jobbdag som består av att lägga in CV och sånna saker på olika sidor, Uppdatera en massa oh ringa nåt samtal. Är sugen på att studera men är lite tveksam över mina olika beslut om vad jag ska studera.
Jag känner att jag vill liksom vara kreativ oxå.

Annars så står det städa på agendan!!! Imorgon åker min kära man till NYC på jobbresa.. Om man nu kan kalla det så.. hahaha.. Visst han har ju visst ansvar men vilken jobbresa!! Men det är han samtidigt såå värd!! så jag hoppas har får det bra och att han tar med sig en stor resväska med massa presenter hem till hans prinsessor som är hemma och väntar på honom, :)


I helgen kommer oxå tjejernas kusiner och hälsar på och sover över. Vilket är enormt skönt för mej då jag är sååå grymt mörkrädd.. Men oxå skoj för tjejerna och nu är det verkligen ett tag sen vi träffades så det ser vi sååå fram emot.!!!!
Annar så blir det stor tjejweekend!!! Jag ser faktiskt fram emot det! Vi ska mysa och göra tjejsaker.. ahahhahaha vilket blir att leka bebis skulle jag tro.. hahaha för det är min uppgift nuförtiden.. Mamma du e bebis.. du ska till dagis nu, nu ska du sova,, nej bebis inte göra så.. hahahaha dom e så söta..

Nä nu är det dags att städa. Hänga en tvätt och göra lunch till min älskling som kommer hem på lunch.. Ja man får skäma bort sin man mellan varven, :)

kram kram

Kommentarer :

#1: Linda

Kul att man kan inspirera! :o)

skriven

Kommentera inlägget här :