Väck med bassiluskan!!!!!!!!!!

Här har bassiluskan härjat sen i torsdags. Jag har jobabt helg men tack och lov inte så många timmar iallafall.. Tjejerna har haft 40graders feber och som mest 40.4. vilket jag tycker är mycket för en liten tjej på 3,5... Jag tycler såå synd om de små. Jag gillar inte feber Visst feber är ett tecken på att kroppen kämpar mot bassiluskan men jag gilalr den INTE, Tycker den är lömsk och elak!!!! Förra natten så låg söta fröken O och yrade hela netten. Hon såg hundar överallt coh de bet henne i armen, En gång så hoppade hon upp i sängen och halvt ramlade ner för sängen för att hon blev så rädd för hunden som skulle bita henne.  När man sitter bredvid och ser skräcken och paniken i sitt barn är man inte kaxig och tycker så in i h--vete synd om sitt underbara barn. jag alla föräldrar tycker så jag vet men så är det bara..




I natt har det varit bättre, DÅ var det mest lite allmänt prata i sömnen. Men nu när man tycker sig se en ljusning på febern så kommer hostan och snoret istället. Jag blir såå arg,, hahahahaha kan dom itne bara få bli frisk"!?????????!!! Men jag antar att det är livets gång, :/ Och inte nog med det så har Herr Ö åkt på jobbmöten med hockeyligan tror jag det var ,, jo dom har åkt till Åre i 3 dagar. Jippii... Nog för att jag klara mej själv men jag gillar det inte av en anledning!!! Jag är åå vansinningt in i HELVETE MÖRKRÄDD!!!!!!!!!!!!!! Varrt kommer det ifrån?? och jag vill inte ha det sÅ!!!!! Idag frågade min gulliga svärmor om jag trodde det skulle gå bra inatt?Eftersom hon vet hur mycket barnen yrade och jag svarade jo det går nog bra. Men bara tanken på att hon ändå erbjöd sig får mej att blii såååå tacksam och glad. Jag får se hur natten går och se om jag kanske ringer mamma.. Ja menar det borde väl vara min mamma som komemr och sover över om jag ska vara hemma ?? hahaha Jo vad gjorde du igår,,, Ja jag åkte hem till min dotter och sov för hon är mörkrädd,, Hon är ju ändå bara snart 40 år och har två egna barn och eget hur och eget boende sen hon var 18 år,, hahahahahaha Men hon är ju bara barnet och såå mörkrädd,, hahahahaha

Dagen idag då... Jo att barnen ändå börjar pigga på sig är ju sant eftersom de nu orkar reta varandra igen.. Jag tycker verkligen på sant synd om min mamma och pappa . För nu vet jag ju hur dom hade det...
Vi har sett på lotta, pippi, emil, umizoomi, diego, greta gris och bråkat,, ätit pannkaka och glass.. men inte så mycket, ätit mos med korv,, Imorgon ska det bli rosa pannkakor och sen hamburgare till middag har tjejerna bestämt, Vart söta fröken E har fått hamburgare ifrån vet jag itne för hon äter inte hamburgare om vi åker på ex sibylla. utan korv med mos... Vi har ätit det nån gång hemma och hon har fått men vill itne ha så det kommer bli ntressant.. Det ska vara kött, hamburgare, lock och keppusch på .. Så nu vet ni hur en hamburgare ska vara!!

Sen ville Fröken E hälsa på nån då hon blivit rejält rastlös. fröken O är fortfarande sjuk med hög feber så hon orkade inget varpå de ringde farmor och farfar och frågade om dom inte kunde komma hit Och eftersom dom har universums bästa farmor och farfar så kom dom naturligtvis och stannade länge. Farfar ville dessutom komma imorgon och ta med fröken E ut på boben och sen handla hamburgare. hihi.. E är så nöjd så ...
Fröken O ville sova kl 19 så då somande hon och strax därefter ville E sova. halv åtta sov tjejerna.. Jahapp..
och här sitter jag för jag kan itne lägga mej för att sova då min älskade Herr Ö är borta.. Sjukt beteende jag vet men krassa sanningen.... Jag tycker inte om att vara hemma med barnen ensam när han är borta. Ja jag gillade inte att vara ensam heme innan barnen heller .. Men på nåt sätt kände jag mej tryggare i lägenheten än i detta hus.. Har funderat mycket på vad det beror på och jag vet helt ärligt inte om jag vill ha reda på orsaken...

Nu ska jag se om jag ska ta mej i kragen och sova. Det kan ju bli en lång natt och jag får förmodligen kliva upp tidigt,, Men kanske får jag sova en stund när universums underbaraste svärföräldrar kommer hit ...
jag ska verkligen inte klaga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har en enorm tur som har det som ja har det i mit tliv!!!!!!!!!!!!!! Jag har vänner som har det betydligt krångligare... och till er säger jag ! Ni är universums mest fantastiska mammor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hatten av er er!!! Och jag vet att ni vet vilka ni är!!!!!!!!!!!!

Massor med kramar till er alla !! Nu ska jag se om jag får plats i min egen säng annars blir det väl madrassen på golvet en natt till ... :)


Kommentera inlägget här :