dag 3 check... det går bra nu

men det är lång väg kvar.. idag har jag kämpat på som en galning med att undvika mackan och godiset som ligger och h¨nar mej i långa i köket. Behöver jag säga att jag är sjuuuuukt stolt över att jag hittils inte rört det.
Ja men det är ju bara 3 dagar tänker ni kanske.. jo men som den godisgris jag är så är jag mäkta stolt. Hoppas nu bara att jag kan hålla detta veckan ut.jag har bestämt mej för att om jag får det för jobbigt,, hahaha så får jag ta lördag till syndardag, Annars tror jag inte detta kommer funka. Men jag älskar ju grädde med hallon så jag tror det komer gå bra, sen göra egen chokladmousse är ju oxå gott så .. ostar älskar jag ju .. ja eller vissa så det är ju bra.
Ikväll åt jag avocado och räkröra till middag. Samma till lunch fast västkustsallad. Kom på det nu när jag skriver..
sen hallon och grädde på kvällen bara för att stilla mitt godissug.. får se vad vågen säger på måndag. en jag måste börja med promenader.
Men imorgon måste jag äta rätt hela dagen för på kvällen ska jag på friskis och svettis så då får jag ju inte svimma...

jag ska hämta hem kameran så det blir lite bilder för detta är ju tråkigt utan bilder.

natti natti

Kommentera inlägget här :