Mirror mirror on the wall

who is the prettiest of them all... Not me at the moment!!!
Ja så känner jag mej. Så nu är det dags (liksom övriga sverige) att ta hand om mig själv!! Jag har gått länge nu och otrivts med mig själv så nu banne mej ska jag fixa det. Tanken är att jag och Mr Ö ska göra detta tillsammans och jag hoppas att han är med mig nu. :) Jag har satt ett slutdatum och jag har satt delmål men de håler jag för mig själv än så länge. Men det är inte lätt.. det ska gudarna veta och jag gillar ju allt som jag inte ska äta men sanningen är ändå den att jag itne mår bra, Visst har det med utseende att göra oxå men min mage kollapsar av det jag äter och det går till en gräns sen är man körd,,

Så idag börjar vi om och ska banne mej nå första delmålet iallafall.. hahahahaha

Så mina damer och herrar.. dagens målider

Frukost: Te och ost/skinka/nötter och ägg
Mellis: grönt äpple och nötter
Lunch: skink och ostsallad
Mellis: nötter
Middag: viltlax med sallad och potatis ( ingen pot för min del då)
Kvällsfika blir hallon och grädde flr jag misstänker att sockersuget kommer vara enormt.. hahaha och med lite vanlij i grädden så blir det såå gott så det är som godis, :)


Idag har jag en del att fixa med sen hämta barnen och lek står på agendan.

Jag är inne på att börja studera men ajg har inte bestämt mej än för vad jag ska ta.. vi får se, :)

Skaffa er en underbar dag!! Det ska jag!! Och i min underbara one piece kan inget gå fel, Jag fullkomligen lever i min one piece.. :)

kram


Så sant men så svårt,, :)

Kommentera inlägget här :