Tyst det är i huset...

Har haft förmånen att få ha min älskade syster och hennes lilla miniME hemma hos oss några dagar.. Men OJ vad tyst det är nu när dom åkt.  Vi har skojjat och busat och bråkat om vart annat,, hihi,, svårt när man vill ha alla leksaer för sig själv vare sig det är mitt eller ditt.. hihi.. Dom är såå söta dom små liven, Vi har åkt bo och busat.
Igår skjutsade vi dom till flyget och stod och kikade ända tills flyget lyfte.
I bilen hem blev det jobbigare då det gick upp för E & O vad som egentligen hänt.. Eller rättare sagt vad det innebar..
Tjejerna storgrät hela vägen hem från flyget. Nu får vi inte träffa Juna mer, vi vill att hon ska vara hemma hos oss. Vi vill leka med henne mera. Ja det var sorgens dag!!! Men idag är det bättre.

Jag har nu bokat in resa till Juna då hon fyller 2 år för det gör hon nämligen alldeles snart. :) Kommer bli tokskoj att träffas och busa igen. Och denna gången lyxar vi och åker flyg. FÖr tjejernas skull så åker vi flyg. Dom är väldigt sugen på det. Och det är inte så många dagar så det ordnar sig nog. Nu i skrivande stund så komme rjag på att jag inte kollat vad som gäller med vagn på flyget vi ska åka då vi denna gång är otrogna!!!!!!!!!!!!!!!!!! jösses.. hihi
Men samtidigt så Är det ju ett kapitel i livet som verkar avslutat men som ändå lever kvar på nåt sätt.. Märkligt det där. ...

Som sagt nu laddar vi om och har nåt skoj att se fram emot. I helgen blir det kramforsbus.. Får se om vi åker ner eller dom kommer upp. Sen så hoppas jag att vi kommer hinna med en barnfri helg oxå. Det behövs nu verkligen.
Vi känner oss båda rätt slut på och så är ju livet men iallafall.. Om vi ska få ihop vardagspusslet så känenr vi båda att vi måste få ha våra pauser i livet.. Det kommer inte gå annars..

Nu till dagens bestyr.. Minismällkarameller står på agenda. Imorgon har nämligen världens bästa M och E & M bjudit in till julgransplundring. Vi är sååå glada! Så vi hjälper till lite med att hitta på lite ideer och grejer.
Så jag kom på att göra minismällkarameller med russin paket inuti så blir det inte bara godis till alla barnen.
kanske blir det oxå ett litet rithäfte om jag får igång skrivaren :)

Så nu är det bäst att sätta fart på en gång. :)

Kram på er!!!!!!

Kommentera inlägget här :