Jul, jul, strålande jul..

Varje år samma veva.. Än fast man bestämt hur det ska vara vilket år osv så är det varje jul samma snack och bla bla bla.. vart ska man vara och vill alla vara med och bla bla bla.. Jag är så innerligt less på detta.. I år blir det julafton hos min underbara svägerska.. :) Tack för det. !:) Sen blir det firande hos lilla mamma med fina släkten,, :) Vi har oxå funderat på att vara hemma själva men jag kan inte göra det mot mina barn. Att dom ska sitta ensamma hemma på jul känns inte bra. Men det är min syn på julfirande och Jag har redan börjat köpa julklappar.. det är ju ett gäng klappar som ska delas ut förutom till mina egna barn... Sååå skoj!!! Jag har ändå en hyfsat koll på vad jag ska handla till juklappar..:)
Frågan är nu vilket tema denna julen ska få??? riktig gran eller plast? färgtema..:) Det är ju sååå skoj! :)

Innan dess är det några julpysseldagar på G.. :) Planer smids..:)

kram

Kommentera inlägget här :