Paper...

Visst är det skönt med jullov!!! Mitt jullov har vart härligt. Spenderat med familj och vänner och mot slutet ska jag erkänna att då tror jag nog barnen längtade efter lite mer kompisar.. Denna jul och nyår så kände jag att jag ville fokusera på min familj och vänner så jag lät "jobbet" vara under mina lediga dagar kring jul och nyår.. såhär i efterhand kan jag villigt erkänna att det var visserligen allt värt det men huga så stressad man känner sig nu när allt ska skrivas ihop i ett nafs som det känns.. men skam den som ger sig och snart är jag klar! Var upp på universitet för lite dans och dram a samt utelek,, Oj så kallt det är ute.. även om vi klätt oss och sen sprang och roade oss , vilket ar sjukt roligt , så blåste det småspik!!!! men snart så kan jag skicka in mitt paper och fokusera på nästa kurs som startar på måndag. tjing!!

Kommentera inlägget här :