uppe i ottan

ja så blir det när man har barn som inte tycker dom är trött och vill kliva upp kl 06.00... Jag kunde häla ut det till kl 07 iallafall.. Puhh.. Men pappan fick en välbehövlig sovmorgon.. Vi tittade lite på tv och sen åt liite frukost och satte igång med pärlplattemönster.. Snart jul så då fixade vi några snölingor. :) Mycket skoj, Önskar bara att jag hade mer kunskap i att fota.. Men sen så lägger jag ju inte ner så mycket jobb på det om jag ska vara ärlig heller.

Hur som helst så är det nu tillbaka till böckerna och studier.. övriga familjen gav sig ut och vintrade vagnen invändigt.
Men i em kommer älskade syskon.. Ja inte alla då eftersom min syster bor söderut. Idag är det tacos söndag.. fast de som vill år pulled pork .. den är igång sen igårkväll.. :) GÖTT!!!! Inga bilder än så länge.. men det kommer..

ha en bra söndag.. tänk på att det äv vilodagen även om här inte vilas speciellt mycket,, :)

kram

Kommentera inlägget här :