face your fears

eller hur jag ska se på det.. igår kom mina slalomskidor hem,, Ja.. vad ska jag säga,,, det här med att köpa begagnat... hahahahahaha.... jo det tycker jag är bra men jag är ju en grinig person som vill köpa fina begagnade saker.. :) speciellt om jag ska ha det ett tag och det ska jag ju med mina slalomskidor.. Men dessa kommer passa mej nu när jag kommer känna mej för och för den summan av pengar så får det vara bra. Men jag känner mej som en liten brat snorunge.. eller som min bild av en snorunge som är sjukt bortskämd.. Men man ska väl få ha I-landsproblem ibland oxå i denna värld även om jag faktiskt gör bra saker för andra oxå. :) Men nu är jag redo i backen, jag saknar stavar men så får det vara ett tag till. I helgen sticker vi till backen och åker årets första åk om det är bra väder. känns pirrigt och spännande.. vi får se om jag kommer hem utan något brutet ben, Jag ska ju tordas hänga på mina barn som åker som galningar... hahahaha... annars så tycke rjag att det går bra med plugget.. Jag fokuserar mera på mig själv och det jag vill istället för att lägga energi på energitjuvar och snorungefasoner.. Jo dom finns fortfarande kvar.. men som sagt nu fokuserar jag på de vänner jag har i skolan som vill vara mina vänner och jag känner mej mer än nöjd!!!!

Kommentera inlägget här :