Lycklig!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen är vi GIFTA!!! :)


Känns helt fantastiskt.. Det är knappt så man kommer ihåg nåt nästan.
Jag var nevös innan som en tok men så fort dörrarna öppnades så bara försvann det
och jag var bara sååå underbart glad
och lycklig över att min pappa gick in med mig plus mina barn och deras kusiner.
Att se alla våra vänner osm kommit för att fira med oss
och bara såg så glada ut!!
Sen att jag kände mej sååå otroligt snygg var en otrolig känsla!

Jag vill TACKA mina underbara vänner och släkt för att det blev ett party av rang och
för att ni ville var med oss!!!
TACK!!!!

Dagen började med att jag åt frukost hos min älskade vän Ia!! Där hade jag sovit och haft trevligt kvällen innan.
Därifrån bar det av till min underbara frisör!!!!
Vi hade pratat om en frisyr som jag ville ha och hon fick till det klockrent!!!







En underbar start.. Jag hade bestämt mej för att jag ville ha fotografen med mej från start och
är såå nöjd över det!!!
Vi skålade och hade så trevligt allihopa fastän jag var så nervös!!!

Efter det drog vi till studion för foto..



Men inte bara jag var där...

Min ÄKTA man var ju oxå med,, ;)



Sååå snygg och underbar!!!



Sen kom alla barnen och tärnor och bestman oxå.. Att få ihop det var inte lätt kan jag säga.. :)





Ja så bar det av till kyrkan och innan dess han Elvira ramla på asfalten och skrapa knäet och slå i pannan..
Då blödde det även i mammas hjärta..

Men SEN...
Underbara dag!!!!


Jag var så lycklig!!!


Ja älskling Nu är vi MAN & FRU !!!!

Och ja , jag vek mej men sista ordet är inte sagt,, Vi får se vad som händer senare...

SÅ får jag presentera

Herr & Fru Östman





Sköt om er!!!
KRAM från en mycket lycklig Fru!!! :)

Kommentarer :

#1: Madde

Men herregud vilka underbara bilder:) Åh du är ju bara så VACKER! Det var en otroligt fin dag.Snyft! Puss på dig älskade syster

skriven
#2: stora syster

Tack fina du!!

skriven

Kommentera inlägget här :