Ny favvobutik på nätet


Älskar ju att surfa runt på nätet och kolla in olika bloggar och webbutiker...
Och nu måste jag bara visa er denna webshop igen. Jag har ju skrivit om den en gång tidigare.

En blog som jag läst ett längre tag är Jennys blogg "jane the pain" . Tjejen med massor och ideer och hon verkar otroligt gullig. Hon har för ett tag sen startat upp en egen webbutik med egen designade produkter. Mycket plexi och egna tavlor och tapeter!!!

Såååååååååååååååååååååå SNYGGA!!

Har ännu inte klicka hem nåt men Oh boy är jag sugen på massor !!!!
men kolla in denna adress!!!!

www.jtp-design.se

Hade jag bara vetat hur jag länkar till hennes sida hade jag gjort det pronto!!!

Jag vill ha  en klocka, lampor , krukor,, tidningsställ och tapeter!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAHHHHH!!!!! hihi

Här nedan ska jag visa er några av mina favoriter!!

























Ja ni ser ju hur mycket skönheter  hon har i sin webshop!!!!! :)

Kika in på hennes webshop och njut,, Ja handla oxå förståss,, ;)

kram på er

Kommentarer :

#1: Jenny

Hej.. Självklart får du låna bilder. Jag blir bara glad.. Tack tack för allt fint du skriver. Kul att du gillar:) Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :