Stöd rosa bandet du också..




Har du köpt Rosa Bandet? Varför inte köpa alla! Det ska jag göra!



Bröstcancer är kvinnans vanligaste cancersjukdom – mellan 15 och 20 kvinnor insjuknar varje dag. Sjukdomen drabbar framför allt medelålders och äldre. Chansen att bli botad från bröstcancer har ökat de senaste årtiondena. Det beror främst på att allt fler fall upptäcks tidigt, och på att behandlingsmetoderna blivit bättre.


Sedan starten 2003 har rosa bandet kampanjen samlat in närmare 308miljoner kronor till kampen om bröstcancer.

Jag tycker detta är viktigt och har starta en insamling där du som läser min blogg kan ge din gåva.

Jag ber alla som läser min blogg att ge en gåva till Rosa Bndet kampanjen !!

Jag har redan gett en gåva till denna insamling! :)

Idag finns insamlingen länkad från min facebooksida men kommer snart ligga här på min blogg oxå..

Ge livet en chans. :)



Kommentera inlägget här :