bassiluskan spottar och fräser..

Så har söta fröken O åkt på örininflammation!!! Inge skoj alls.

Ananrs så längtar jag väldgt mycket tills det blir Onsdag och klockan blir runt 16 tiden för då kommer min man hem !!!!!!! ÄNTLIGEN!!! Han har vart borta på möte men kommer nu hem till sin lilla familj igen :) Me like lot!!!!

Vad händer annars då?? Jo jarg är såå grymt sugen på att göra nåt kreativt  !!!!!!!!!! Jag har lite grejs på gång men det kan jag inte skriva om än för det kanhända det blir presenter av det hele och då är det ju liksom lite dumt att skriva om det här... hihi..

jag vill åka på loppis och se om jag kan hitta några små saker jag kan förvandla,, eller hitta på lite andra saker... Vill lära mej massor och måste oxå fundera ut livet.. Men det får bli imorgon.

Idag startar en av mina favvoprogram igen!!!! PRJECT RUNWAY!!!!! Love it!!!!!!!!!!!!!

Nä idag belv ett kort och tråkigt inlägg känner jag.. jag ville väl men kom av mig.
Idag har jag haft förmånen att få ha mina svärföräldrar hemma hos oss nästan hela dagen. I följde med mig till lkaren med o & e.. Sen var de kvar och H tog ut barnen en liten stund. Sen blev det mat och dom stannade.
Jag är evigt tacksam!!!!!!!!!!! Vi vet itne hur vi ska återgälda allt vi får hjälp med!!!


kram kram


Kommentarer :

#1: Lindsi

Du skriver ju så bra! Jag har föga att skriva om men jag ska göra´t ändå... Tack för inspirationen;D

skriven

Kommentera inlägget här :