Fint till gulliganerna

Jag var in på www.designonline.se coh kollade lite. Tycker dom har massor med fina snygga saker.
Dessa tavlor oxh kuddar bara ÄLSKAR jag!!!!!!!!!! Vill klicka hem allihopaa!!!
Vad tycker du???

Bilder: www.designonline.se

Djurkuddar 279kr/st


bilder: www.designonline.se

Djurtavla 299sek/st

Dessa tavlor är sååå underbara!!!!!!! Jag älskar dom! Skulle passa bra tror jag i tjejerna rum.
Jag måste ta mej en funderare. :)

Tiny train kudde



bild www.designonline.se

Kudde 379sek/st

Ferris kudde


bild www.designonline.se

Kudde 359sek/st

Visst är dom underbar!!!!! Alla kommer från ferm living.

Just nu vet jag inte om dessa passar in helt i mina tjejers sovrum men det tål att tänkas på innan vi ska byta rum med varandra.




Kommentarer :

#1: Christer

söta.. :) köp! :D

skriven

Kommentera inlägget här :