Julgransplundring

Ja nu kommer det lite skumma inlägg.. Men det var ett tag sen jag ladda över mina bilder från kameran som för övrigt har fått nåt fel så det blir liksom en suddig fläck på bilden.. Inge vidare.. Måste undersöka vad som har gått galet.

Men för ett bra tag sen nu hade några mammor och våra barn julgransplundring hemma hos mamma M och hennes söta små E & M. Och till det så gjorde jag lite småpyssel. Det är ju bara så vansinnigt kul detta så jag kunde inte låta bli. Vad jag gång på gång lär mej är att alla är inte lika och att jag kanske är lite i överkant på vissa saker likså att jag är i underkant på många andra saker.

Men här kommer lite bilder på vad barnen fick plundra.. :)













Så vi sjöng och dansade runt granen. Vi åt mellis som bestod av fruktsallad och sen avslutade vi med lite godis.
Barnen var glada och hade skoj! Mammorna oxå tror jag. :)

Jag ser fram emot nästa års julgransplundring. :)

Men först så kommer årets påskpyssel. :) Ser jag verkligen fram emot.

Kram

Kommentera inlägget här :