Lillsessan

Så var hon här! Det näst intill alla har väntat på. Den nya prinsen eller prinsessan.. Nu blev det en prinsessa!!! Medieuppdådet är megastort!!! Första bilden är publicerad om än det bara blev en filt i en bilstol med en liten mössa som sticker upp. :) Fatta vilken lycka!!!!! Vi som valt att skaffa barn vet ju att det är det största i ens liv att få uppleva.!!!!!! Men jag kan inte låta bli att tänka tillbaka då man själv fick uppleva detta.. Iofs så vet jag itne om jag tyckte det var en sån rolig upplevelse men sen när jag väl fick se mina barn och hålla i dom så var det ju lycka ut i rymden.... Det tog 7 timmar innan jag fick hålla mina barn i min famn.. Jag var inte så pigg efter snittet och fick vila upp mig på intensiven,, Där mötta jag min vän Å och jag minns knappt samtalet ens.. Kommer ihåg att hon grattade mej men sen vette katten ... Och jag fick sen en liten Olivia innan jag blev uppskjutsad på avd och det var lycka,, Jag minns att jag tänkte när dom sprang iväg med mina barn att jag lyssnade efter ifall det var nån som skrek,, Och mikrosekunderna jag upplevde där jag låg , att dom sprang iväg med mina barn och jag försökte höra skrik vad fasansfulla... Men känslan när jag sen hörde skrik är obeskrivlig..
idag när jag var på stan en sväng träffade jag min vän I som precis fått sin lilla prinsessa.. ENdast 11 dagar gammal låg hon och sov sött i sin vagn,, När jag kikade ner i vagnen så fattar jag inte att mina barn vart så liten och då var dom ändå 1 kilo lättare än lilltjejen som sov så sött.. Och nu är dom snart 1 meter lång och en liten dam...
Man kan nu sitta och pratat med dom.. leka och sjunga hela dagarna.. egna viljor som heter duga!!! Egna känslor som går upp och ner..
Jag har en enorm rikedom ...
Jag har mina egna alldeles underbara fantastiska, söta underbara prinsessor...
och för det är jag evigt tacksam!!!!!!!!!!!!!!!!



Mamma älskar er !!!!!!!!!!!

nu är det läggdags,, är enormt trött men jag kan aldrig sova när fredrik är borta..
Jag är otroligt glad över att stokusinerna har valt att komma ner på lördag och stanna över natten.
TACK säger jag till er!!!!!!

Kram

Kommentera inlägget här :