Dag 1 - - CHECK!!

japp , jag klarade dag1.. phuuuu, hahhaa,, så jag fortsätter idag.. Nu ska jag fixa det sista av menyerna och det går bra, Men oj vad huvudvärken vill hålla i sig. Får hamstra alvedon eller så.. mera vatten!:)

Idag bestod frukost av ägg och te och nötter och ost. Jag är liksom inte sugen på mat så det är lite svårt. Middag bestod av ungeför samma. Skulle ätit laxbiffar men dom skulle man inte äta dagen efter utan de passar sig till samma dag som man gör dem  så dom fick passera. dom var inte äckliga alls men jag kände mej inte sugen.
Nu sitter jag med matlsitan för jag glömde den hemma igår så jag kunde itne handla alllt..

Idag är en annan stooooooooooor dag!! Mina bebisar har gått till förskolan utan blöja,, Jihaaaaa... Hoppas det håller i sig och att dom känner sig stolta!! För banne mej jag är stolt!!!!!!!!!!!!! Jag vet hur jobbigt dom tycker det är så. Tror det ska premieras med en liten present.. :) Mammas små hjärtan har blivit stora.. Och det är just vad dom är, Igår bara slog det mej som en blixt från klar himmel.. Dom är STORA!! Inga bebisar längre och inte ens halvstora utan små damer som kan göra livet vääldigt surt för deras mamma men likaväl sååå underbart att jag inte ens kan sätta ett enda ord på hur lycklig jag får vara. Igårkväll busade vi hela familjen så det var inte klokt och tjejerna skrattade så dom kiknade.. Ren och skär LYCKA & KÄRLEK!!!!!!! 3,5 år med ren och skär lycka och kärlek!

Idag är det städag. Jag har rivit tapeter och möblerat om på övervåningen. Blev hyfsat bra faktiskt. Har inga bilder än då jag har kameran hos en god vän. Men snart ska jag hämta den och fota lite,. Denna ommäblering gjorde oxå att jag itne mälade över tapeten i rummet. Nu står det möbler för och det ordnar sig med att tapeten får vara kvar ett tag till.. ja iallafall en vecka eller två. :)

Vi ska ju oxå byra rum med tjejerna men jag undrar om inte det får vänta till sommaren. Nu ska jag bara fundera ut vad man kan göra i vårt sovrum tills dess som inte kostar skjortan och som inte ställer till det för mycket för rumsbytet längre fram. Men jag har några ideer så det går nog bra, :)

Nä nu måste jag göra klart handlingslistan och fixa det innan ajg hämtar hem mina gulliganer.

Ta hand om dig och tack för titten!

Kommentera inlägget här :