Dagens tips!!

Som sagt var jag ju in på clas ohlson igår men även häromdagen då jag var på stan för att köpa presenter till min söta systerdotter. Men så säger man väl inte egentligen för det är ju Mr F systerdotter. Jag har ju bara fått äran att få lära känns denna söta underbara tjej!!

Hur som helst var jag in på CO och hittade dessa underbara legolådor i olika storlekar! Clas Ohlson har nämligen rea på dessa lådor nu!!!! Dom är inte bara snygga men såå praktiska oxå. Man kan bygga dessa som man bygger lego! Passa på nu medans dom finns kvar till reapriser. :) Jag passade på att köpa en gul låda till tjejernas lego. Jag har suktat efter dessa lääänge men nu slog jag till.. Får se om jag slåt till på några fler.


Pris 139kr ( ord 169kr)


Pris 79kr (ord 99kr)   99 kr (ord 129kr)

Bilder: www.clasohlson.se

Kommentera inlägget här :