KÄRLEK!!!!!

Kan inte säga annat är KÄRLEK!!!!

Igår kom min älskade man hem lite senare än jag tänkte.. Han hade jobat över lite och jag var väl inte direkt nöjde men inte heller hängde jag upp mig på det, Det vara bara det att jag lagat mat och väntat på att äta med barnen som var hungriga,, hahahahaha
Ialalfall så kommer han äntligen hem och vi sätter oss och äter,, Maten var för övrigt inte alls lika god som jag tänkt. Chorizo och sallad till oss och korv med mos till barnen. Chorizon var liksomitne god igår.. Mycket märkligt.
Men då säger min underbar MR Ö till barnen
- Ska jag berätta vilka som kommer imorgon? EN hemlis. Som ska lägga er imorgonkväll??
- Nä vem då säger tjejerna.. Vilket jag med undrar?? FÖr nu fattar jag ju inget..
- Jo farmfar och farmor för mamma och pappa ska "jobba"..
Vi ska gå på bio säger MR ö till mig!! TJOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!



Min underbare man har skaffat barnvakt och bokat in biljetter till Hamilton ikväll!!!
KÄRLEK!!!!!
och inte nog med det så har han fixat barnvakt en lö - sön oxå..
I´m in heaven!!! hahahaha


Det är inte så ofta vi har sån barnvakt. Iofs beror det på vad/vem man jämför med.
Vi har barnvakt när vi behöver för jobb och sånt!! Och det är nåt vi värdesätter enormt så därför vill man ju som inte uttnyttja den för mycket för att nån annan ska ta hand om våra barn, Barnens farmor och farfar ställer upp otroligt ofta och är hemma hos oss väldigt ofta!
Vi är dödens tacksamma för det!!!!!!!!!!!!!!!

Men nu ska jag alltså på dejt med min underbara man!! så vad ska jag då ta på mig, ;)
Det ska bli så skoj! Jag längtar!

Nu ska jag bara städa undan så farmor och farfar kommer in i huset.. ;)

Kram på er alla !!!!!

Jag är kär!!! ;)



Jag älskar dig!!!!!!
(även alla andra dagar oxå) ;)

Kommentera inlägget här :