Äntligen!!!











Har jag bokat biljetterna till Årets händelse!! Nämligen Spelningen med KENT!!! Som jag har längtat efter att få hra dessa killar igen. Det var ett tag sen.. Ja sist jag härde dom var jag gravid. Det tänker jag inte vara denna gång!!!

Den 3 aug spelar på dom på Norrporten i Sundsvall och vi tar med våra trogna vapendragare I & F!!! En oslagbar kombo!!! :) Ett perfekt sätt att fira födelsedagen på!

I april kommer Kents tionde album. Som vi har längtat!!!!!!!!!!!!!!! Albumet heter "Jag är inte rädd för mörkret".

I sommar ger dom sig ut på en turné i Sverige. Finland, Norge och Danmark. Vi har valt Sundsvall och det kommer bli SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! Jag längtar som bara den!!!


Inser att jag nog inte har de 2 senaste skivorna men jag måste genast börja leta. Vill gänra ha dessa  orginal. :)
Sist vi rockade KENT jag och min kära man var när vi firade 1 årig bröllopsdag.. hahahaha.. ja så skoj vi hade!!




Bilder från google.



Laddar för en underbar helg!
Nu gäller städa undan det sista och sen lite jobb!!


Kommentarer :

#1: Isabell

Det är toppen att vi fått biljetter :) Kom inte riktigt ihåg när jag såg Kent för första gången men jag tror det var på Storsjöyran för 100 år sen ;)De är helt makalösa live! Ska bli grädde på moset att få umgås med er en hel helg.

Kramar från I&F

skriven

Kommentera inlägget här :