Pallar du.... pallar jag..

Hej !!

Helgen bjuder på en massa skojjsiga saker!!! Solen skiner och en del problem känns med ens lite lättare att bära.. Idag blir det lite jobb och jox..
Sen så tänkte jag bjuda på lite inspiration till vad jag ska ha laspallarna till. Jag har inte riktigt bestämt mej för vad jag ska hitta på och hittade lite fler grejer man kan göra.. Jag är grymt sugen på en loppistur snart.. STINA... vart är du???!!! ;)

Här kommer lite härlig fredagsinspiration för er som har nån lastpall över nånstans, :) Alla bilder är framgooglade och jag har inte alla källor klara.                   












Så här kan man oxå bygga hus.. TYcker det är såå coolt!! Kanske inte snyggt men tanken på att det är lastpallar tycker jag är lite små coolt..








Så nu får vi se när jag har tid att fixa detta och sen sälja in det hos min älskade man!! :)
Men visst är det snyggt!!! Men nu är det väl oxå så att många har det hemma men då får det väl vara så då. :)
Jag behöver inte vara först med allt eller vara den som hela tiden kommit på det först, FÖr så ärd et ju inte.. jag vill ha saker jag tycker om i mitt hem och det är ju klart att min familj oxå måste få vara med på ett hörn.. ja ett litet iallafall.. ;)

NÄ nu MÅSTE jag städa!!

Hej hopp och massor med vårkramar!!!!

Kommentera inlägget här :