What a girl needs..

Ja nu var det så att jag skulle leta efer allväderstövlar till mina prinsessor eftersom vädret gr sitt och de vinterskor de har nu blir såå vansinnigt blöta.. så det blit till att inpregnera dessa och sen köpa ett par svalare skor som de kan ha. Nu börjar jakten på vårshoppingen igen. Galonbyxorna kan de ha än enlgigt förskolepersonalen så det är ju bra. Men galonvantar och nya mössor står på agendan  och skor då förståss,, :)

Men hru jag än letar så hittar jag bara annat.. Det bästa är att mina små gulliganer har ärvt mammas passion.. SKOR!!!!!!! Herr Ö hade köpt dem två oar converse nu när han var i NYC och tjejerna är överlyckliga och går i dessa inomhus och är såå stolt.. Me like!!!

Titta på dessa ljuvliga msåten till små ljuvliga barnfötter i sommar!!! :)







Jag bara älskar dessa Pippi sandaler!!! Ett msåte men priset är ju inte så dåligt heller.. 399sek .. Det kostar att ligga på topp..

Don´t you just loove them!!!?!!









Alla bilder kommer från

www.dinsko.se


That´s all for today!!!

Jag tar upp jakten på allväder imorgon igen!!!

Om jag har några pengar kvar till allväder.. ;)

Kommentera inlägget här :