helvetesgapet....

men naaanting vad dåligt det gick på tentan idag!!!! Vad irriterad jag blir.. Jag visste på förhand att det inte skulle gå så bra men detta... suck... jaja det har vart mycket så jag skyller på det ,, Jag har trots allt försummat min familj och mina vänner,, hoppas jag har de kvar om 3 år oxå.. Nä men jag räknar med att jag nu kommer på fötter snart vad gäller studierna och att jag kommer in i plugglunket och kan lägga upp det så jag hinner med allt och alla.. men inte f'n är det enkelt!! Det är bara att rocka på och göra sitt bästa och räcker inte det då vette sjutton vad jag ska ta mej till..

Så tråkigt med text och text... Får bli så i detta inlägg,, ska nu avsluta plugganet för idag och umgås den lilla tiden det är kvar idag med mina stackars barn,, som gör det så in i helvete bra som står ut med en mamma som måste läsa en massa böcker hela tiden..

puss och kram

krama på varandra..

Kommentera inlägget här :