Kalas...

Idag fyller mina söta små tjejer 10 mån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10 MÅNADER!!! Känns som att det var alldeles nyss jag låg med värkar och skakade och alltiopa... Dom e såå söta...

Jag kan inte riktigt förstå att om 2 månader fyller Elvira & Olivia 1 År!! Vill planera in 1 års kalas men ändå inte..
Jag har inga bebisar mera.. Jag vet att jag sagt att det inte blir fler barn men när man ser de små små söta liven så blir man ju så sugen, Tyvärr växer dom upp snabbt och det är inte en dans på rosor..

Vi har idag köpt nya vagnar och lite nya leksaker till tjejerna,, det är ju bara sååå kul att handla..

Nä nu ska jag mysa lite i soffan men först ska jag titta till de små liven som sover så sött, Fredrik säger att dom ligger på exakt samma sätt i varsin säng och sover,, så söta.. man blir helt rörd.. Vilket jag blev idag när jag insåg att dom är 10 månader...

kram

Kommentera inlägget här :