Måndag.. Dagen D då allt som man hittar på måste starta..

Jag funderar på varför det alltid är på Måndagar man börjar med allt nytt.. Är det bara därför att veckan börjar med måndag???

Idag tänker jag iallafall börjar min kamp mot de elaka kilona som har bosatt sig på min mage mest sen jag fick mina älskade tvillingtjejer... Jag vill nu bli av med 7 kilo.... Inte lätt det ska jag erkänna...
Kanske det går bättre om jag skriver om det..

Idag började jag dagen med frukost på en äggstanningpaj... Mycket god.. Gjord på ägg, creme fraiche , purjo, fetaost och skinka.. Äter den som en smörgås kall och sen lite te..
Lunchen bestod av en västerbotten paj med kyckling som min älskade gjort igår och sallad,, GOTT!!!

Har ju ett mål att se fram emot och det är vår utlandsresa OM den nu blir av.. Har denna gång blivit rejält skrämd av den nya influensan,, Visst jag fattar att jag/vi kan få den hemma men då är vi ju på hemmaplan och dessutom har vi inte direkt utsatt oss för att bli smittade som vi gär om vi åker.. svårt val.. har så länge sett fram emot denna resa...

Nu ska jag städa bort lite inför resten av dagens aktiviteret med mina underbara tjejer..

kram på er.. Take care!! :)

Kommentera inlägget här :