PANG!!!! Rakt in i fällan!!!








Gick jag i helgen!!!! Så det bara small om det!! I dubbel bemärkelse!!!  Mina vänner har dock fått inse att det inte var så lätt att få mig dit dom ville...

Jag pratar om att jag i helgen blev möhippad!!! Hur kul som helst!! Jag trodde ju jag skulle ner till min underbara isabell och parta och grilla och umgås med barnen!! Men ICKE!!

Olivia blev sjuk på fredagen och sen Elvira precis innan jag for med brudarna!!! Snacka om att ha tankar åt alla håll...  Jag har lite dåligt samvete att inte kunna ägna 100% till möhippan då Fredrik var ensam hemma med två små..  Iallafall så kände jag som på mig i duschen men tänkte att nä det kan itne vara så,, Fråga mej inte varför.. jag gör sånt ibland... Men eftersom jag tänkte att Näää jag ska till kramfors så tog jag en enkel dusch och tänkte att jag ska varken visa ben eller nåt annat denna helg.. VAD JAG MISSTOG MIG!!!!!!!!!!

Så om ni som var med på möhippan läser min blogg så var det inte min mening att förstöra moment "box"... Jag sa iofs att jag kunde ta det senare men det kom inte på tal igen..

Jag har fått prova sluka eld, gå på glas (fast jag hatar att vara barfota så jag fuskade med sockar) jonglera med 3 bollar, slå sönder en planka... Hur skoj som helst!!! Åt myyyyyyyycket god mat på Kajen!!!
Sen åkte vi in till stan igen och var i vippen på mitt gamla jobb.. Såg på när en annan prinsessa fick sin prins,, Inte ett öga tort,, Huga vad jag höll igen så jag inte skulle grina ihjäl mig,,
Sen fick jag en make over och såå nöjd,, :) OM man nu får säga så om sig själv,, Min underbara vän E kan det där med att få fram det!!!! Vi åt underbart god mat som min fantastiska vän I lagat.. sen blev det utgång.. Men innan det så hann vi in en sväng på stadshotellet för lite musiktävling.. Bridezillas förlorade ,, Jag fick sjunga A B C... Om det lät bra????!!! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ,  hahahaha,, som om inte det var nog så kan jag nu stoltsera med att ha sjungit lite duett med allas vår skilda världar Daniel.. Alias bengt dahlqvist.. kan säga att det lät INTE på långa vägar bra,, Men skoj var det iallafall fast man nu skämt ut sig för halva Övik..

Jag hade väldigt trevligt och tacka från det djupaste av mitt hjärta mina vänner som fixat och trixat och ville vara med och göra min möhippa sååå bra!!!!!!!! TACK!!!!!

Jag hoppas nu att alla ni får det skoj på mitt bröllop så jag kan "betala" tillbaka lite med en sjuhelvetes fest!!!

Jag höll ju tillbaka lite pga att barnen var sjuka,,,

Bilder har alla andra utom mej,, ÄVEN sångbevis,, Hujeda mej,, hahahahahahahaaha

Kram och take care

Kommentera inlägget här :