H&M Home


Skulle gå in och beställa barnkläder på nätet men fastnade på H&M HOME.
DOm har fått in en massa fint tycker jag.
Så nu måste jag tänkta till lite och se vad jag sak beställa till hemmet..
Barnkläderna får vänta lite.. Hoppas det finns kvar det jag vill ha till barnen, :)
Men imorgon ska jag nog ha bestämt mej vad jag vill ha.
Jag är grymt sugen på att fixa till huset. Vi har bot thär nu i snart 4 år och sen barnen kom har det inte hänt så mycket.
Jag vill sätta in en tapet i köket och sen måla över en tapet på övervåningen.. In med lite tavlor och lite annat smått och gott.
När ska jag hinna med det då??? Ja vem vet.. Det snurrar i huvudet just nu av projekt jag skulle vilja göra.

Här är lite inspiration från H&M..
Lite som jag tycker är snyggt och funderar på att klicka hem :)












Gästhandduk 79.50 kr/2st








Kommentera inlägget här :