Ilandsproblem...

Jag har hamnat i "onåd" med mej själv.. hahahaha
låster värre än det är men jag har ju alltid vart åt det moderna hållet i inredning. Alltså jag har tyckt att det är det jag gillar bäst. Sen att jag itne haft råd att köpa allt jag vill och att resultatet därför blivit som det blivit hemma är en annan sak.
Men nu börjar hjärnan snurra in sig i lite romantik / indutriell/lantig stil????!!!!!!!!!????????
Och på det så  kan jag inte riktigt förlika mej med att jag skulle ha det hemma????
dilemma värre.. hahahaa
Så kan det vara när man har Ilandsproblem!!

Vi får se vad det lutar åt när det är slut på detta velande.
Skapa min egen stil men det känns svårt nu när det surrar kaos i huvudet..
lägga undan tankar och ha det som det är ett tag tills det lugnar ner sig.. hahahaha
Problemet är kanske att jag inte vill ha det i "himlen runt hörnet" stil men halvägs dit..
Stackars Fredrik som ska stå ut med mitt gnat och tjat om att det är dags för lite "göra om" projekt hemma.. :)
För då kontrar han med allt som "måste" göras istället..
SÅÅÅÅ tråkigt!!! hahahaha

Egentligen vill jag ha hela huset vitttttttt!!!! och lite svarta och kanske nån accent färg,,,
Men få Fredrik till att måla golven vita.. jojo.... :)


Ikväll är det Mary Kay möte. Troligen kommer jag att kunna åka ikväll. Min förhoppning
iallafall..

Ha de gott

Kommentarer :

#1: Ellie

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

skriven

Kommentera inlägget här :