Underbara höst

Slutet på förra veckan och helgen gick i sjukans tecken för mig.. Jag fick sjukskriva mej för att blir frisk.. Och nu är jag så gott som frisk.. Eller ja,, så frisk jag kan bli då.. ;) Men söndagen vågade jag mej ut och tog en dag med familjen,, Lite röj på gården och sen ut i skogen med söta barnen och min älskade man.. :) Vi skulle plocka höstlöv för att göra fina höstteckningar och pyssla.. Tjejerna älskar att gå i skogen. Jag passade på att ta med mig kameran och här är lite höstmys!! :)

Jag älskar er !!!!!!!!!!!!!












Älskade Olivia!!



Älskade Elvira!!







Det var en underbar dag!!! Kvalitet ut i fingerspetsarna!!

En sån dag man fick glömma allt sitt dåliga samvete över att man jobbar mycket och inte
hinner med så mycket som man kanske vill när man jobbar..

Kommentera inlägget här :