Gör din egen personliga väg eller köp en färdig.

Ja en sak till som jag fullkomligt älskar det är wallstickers!!! Sååå sjukt snyggt!! ja det finns en del fula oxå visserligen men myyycket snyggt!! Och sen att man kan göra sina egna är ju oxå helt suveränt och mer personligt!
Eget motiv eller en egen väggtext. Det finns idag massor med sidor som erbjuder just detta.

Här kommer ett litet axplock från mitt tycke och smak.. :)

Sätt en personlig prägel på ditt hem. Wallsticker är tillverkade i vinyl och funkar som ett jättestort klistermärke typ.
Jag har gjort egena som jag klippt ut i dekorplast som funkar lika bra som att köpa färdiga,. :)
Det kommer ni få se bilder på vid ett senare tillfälle.. :)
Ytan där du vill placera din wallstickers ska vara slät och fast.

Här kommer några snyggingar från Danska Ferm Living.


Barcode
Finns oxå som en tavla där man kan få vilka datum man vill.. :)


Birch

Denna har jag förövrigt gjort en egen variant av och ritat upp på väggen i hallen men ugglor överst i dekorplast.:)


Branches


Ligth Bulbs
Den här är såå snygg!!


Periodic system

Powerbirds  
Denna gillar jag


Powerpole
Sååå snygg!!!


Suitcases
Me Like !!!


Wardrobe

Oj oj så mycket snyggt man kan klicka hem!!!!
Men mycket av dessa kan man ju om man vill göra själv..
Ja det mesta om man är väääääldigt händig! :)



Ikväll är det dock dags för mig och en nyfunnen vän till mig AM att bänka oss på bio.. När var jag på bio sist????!!!! längesen var det iallafall.. Ser fram emot detta massor.. :)
Vi ska se Bridemaids.. Får se vad den har att ge. :)




Take care - cause someone does!!!






Kommentera inlägget här :